19 juli 2009

2 Geboortekaartjes

Donderdagavond is mijn achternichtje Benthe Roos geboren.
De kaart hieronder heb ik gemaakt voor haar trotse papa en mama en haar grote zus Lise.
Het papier is van Eline Pellinkhof, evenals de stempels die ik heb gebruikt.
De baby is in 3d geplakt, ik heb het plaatje 4 x gestempeld, 3x op designpapier en 1x op wit papier. Aan de binnenkant van de kaart zit een label die je uit de strook onder aan de kaart kan trekken.
De voorkant is schuin afgesneden.


De binnenkant. Het label is aan de onderkant versierd met gescheurd papier.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Een vriendin van mijn collega heeft een zoontje gekregen.
Deze kaart is dus in opdracht.


Ik ga snel weer verder, heb de smaak te pakken vandaag.
Fijne zondag!
Liefs Paulien

2 opmerkingen: