6 december 2009

Druk bezig voor de kerstmarkt....

Hoi!
Eindelijk weer eens wat foto's op de pc gezet. Ben druk bezig voor de kerstmarkt voor a.s. vrijdag en zaterdag.
Hieronder 2 collages met de spulletjes die ik o.a. heb gemaakt.

Vond het zó schattig dat ik het niet kon laten om zelf ook zoiets te gaan maken. Het zijn opgevouwde gastendoekjes met daarom heen mooi lint en een klein kaartje met een Magnoliastempeltje.

Houten hartjes met scrappapier, dit is m'n eigen idee,

dus niet 'gejat' ... ;-).

Nu maar hopen dat de bezoekers het leuk vinden en alles wordt verkocht!

Fijne week!

Paulien

5 opmerkingen:

  1. hoi Paulien wat een leuke creaties en wat leuk idee om de houten hartjes te scrappen. Sucses met verkopen dat zal zeker lukken.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Paulien,

    Leuke creaties hoor, ik wil je alvast veel succes wensen met de verkoop!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Paulien,

    Ik vind het leuk gedaan hoor!
    Succes vrijdag en zaterdag!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi paulien
    ik vind dta je erg leuke dingen hebt gemaakt
    de houtenhartjes zijn erg leuk hihi
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige leuke creaties, ze zijn prachtig!
    Veel succes dit weekend, groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen