25 augustus 2013

Hoera neefje Thijs is geboren!!

Hoi!

In onze vakantie, op 20/08/13 is ons neefje Thijs geboren. Gelukkig gaat alles goed en konden we hem direct al bewonderen (zijn even heen en weer gereden ;) ). Voor de zekerheid had ik al wat papiertjes en nog wat knutselspulletjes meegenomen op vakantie voor het geval hij eerder geboren zou worden...maar goed ook! Het was dus een 'spoed kaartje' maar vaak wil dat héél goed. Ben d'r zelf dan ook tevreden over :). Inmiddels zijn moeder en kind lekker bij papa thuis en pronkt het kaartje aan hun kaartjeslijn.
Het papier en het baby'tje zijn van Eline Pellinkhof. Paste mooi in het thema van onze vakantie want we zaten lekker in Julianadorp aan Zee. Ietsiepietsje inspiratie van Miranda maar verder vooral lekker geknipt en geplakt :). De tape komt volgens mij van de Action en de vlaggetjes knipte ik van cadeaulint wat nog in mijn bak lag...zal vast ook van de Action zijn ;). Jaren geleden al gekocht haha!

Wij gaan nog even heerlijk genieten van het mooie weer en van onze vakantie!

Groetjes Paulien




8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt voor Thijs, lekker stoer, en een tikkeltje lief. Leuk is dat hé, dat je het een persoonlijk tintje kan geven?! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid!

      Bedankt voor je compliment :-).
      Je probeert er altijd weer iets moois van te maken hè. Hij is idd stoer maar door de zachte kleuren ook weer lief.
      Kom nog eens langs :-).

      Groetjes Paulien

      Verwijderen
  2. Superlief kaartje Paulien voor dit mooie kleine ventje. Moet mijn eigen babykaartje nog steeds maken, erg he... vandaag maar eens doen maar het zonnetje lokt ook al weer op mijn vrije dag.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh buuf heb je die nog niet eens klaar?? Hij kruipt al bijna! Haha! Maar ken t 'probleem' mooi weer is ook fijn! Ga je lekker onder je veranda zitten knutselen....
      Xx

      Verwijderen
  3. Hallo Paulien,

    heb net zitten mailen met je buuf (wat een bofbipsen zijn jullie dat je dezelfde hobby deelt!!) en ze attendeert me op je blog dus direct een kijkje genomen en volger geworden. Super leuke dingen maak je dus ik blijf komen en genieten!

    xx Irene

    Ik zie ineens die woordverificatie, kun je die aub afzetten, zooooo vervelend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Irene,
    Welkom! Wat leuk!
    Zal ook even een kijkje bij jou nemen :-).
    Sorry van die woordverificatie, wist ik niet, zal hem proberen uit te zetten. Ideaal hoor zo'n crea-buuf!
    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart bevat heel veel dingen die ik ook leuk vind (tag, tape, Eline, scheve vlakken, vlaggetjes), dus ik vind het een heel geslaagd spoedje! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje Miranda! Leuk te horen :)
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen