2 februari 2014

Hoera zwanger!

Hoi!

Bovenstaand kaartje maakte ik voor een aanstaande mama en papa.
Niet teveel poespas, gewoon lekker simpel, ik hou d'r van.
Inspiratie kreeg ik van een kaartje die gemaakt is door Miranda maar heb hem toch weer een beetje 'eigen' gemaakt. Het mooie papier is van Eline Pellinkhof (Hello sweet baby), verder gebruikte ik de lettertang, knoopjes en een loonzakje met daarin een label.
Volgende keer toch maar een foto maken met mijn fotocamera i.p.v. de telefoon maarja, soms is dat zoooo veel makkelijker  ;-).
Fijne avond, leuk dat je langs kwam!

Lfs Paulien

6 opmerkingen:

  1. Hoi Paulien,
    Prachtige kaartje heb je gemaakt, leuk de tekst met de lettertang, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat ik nou toch denken dat Thea mini-kleertjes kon gaan haken/breien voor haar buuf whahaaaaaaaaa! Neen hoor Paulien, ik doe melig en vind je kaartje super leuk, lief en stoer tegelijk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kaart heeft niet altijd veel frutsels nodig. Is wel heel leuk maar je krijgt het amper in een envelop. Zit je gelijk aan pakketpost vast:) Ik vind dit ook helemaal geweldig!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje, leuk de strakke layout en toch lief door de zachte kleurtjes.

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een top kaartje, leuk gedaan met het bannertje waar je de tekst op hebt gedaan. Mooie papiertjes voor een "zwanger" kaartje. Uit mijn handen kwam niks gisteren, wel "nam rondje" gedaan. Heerlijk, vandaag weer denk ik. Even genieten van het zonnetje.

    Liefs Thea
    xx

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk dat ik je kon inspireren. Het grappige is dat de elementen inderdaad ook helemaal aan mijn smaak voldoen (Eline papier, knoopjes, dymo lettertang en natuurlijk de zwarte lijnen), maar dat je er echt je eigen draai aan hebt gegeven. En het linkje erbij waardeer ik enorm! Dat is het leuke, de inspiratie eigen maken. Ik herken dit niet meteen als een 'Miranda'-kaart, dus helemaal geslaagd in de Pauline-versie. :)

    BeantwoordenVerwijderen